آموزش های فنی و حرفه ای باید با توجه به نیاز بازار کار ارائه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در سفر به شهرکرد و در نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: صاحبان صنایع باید نیازهای آموزشی خود را ارزیابی و به سازمان فنی و حرفه ای اعلام کنند تا آموزش های متناسب با نیاز بازار، به افراد جویای کار ارائه شود.

محمد امین سازگارنژاد افزود: پایداری بازار کار برای شاغلان و ایجاد فرصت های جدید بر اساس نیازهای های جامعه برای نیروهای جویای کار، مهمترین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی، با اشاره به حمایت از مراکز و آموزشگاه های آزاد اضافه کرد: امسال آموزش های موازی سازمان فنی و حرفه ای با برنامه های آموزشی آموزشگاه های آزاد، از بخش دولتی حذف می شود.

سازگارنژاد، پیرامون آموزش های فنی و حرفه ای در بخش های روستایی و عشایری گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال امکانات بیشتری برای ارائه آموزش های مهارتی به دورترین نقاط استان ها فراهم می شود.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در سفر يك روزه به چهارمحال و بختياري، با جمعی از مديران آموزشگاه هاي آزاد و كاركنان فني و حرفه اي این استان دیدار و از نمایشگاه مهارت های حرفه آموزان در شهرکرد بازدید کرد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار