نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:اقدام و عمل خواسته مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید مسئولان استان نیز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود را شناسایی کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علماء در دیدار با رئیس و معاونان سازمان جهاد دانشگاهس کرمانشاه گفت:در شرایط موجود باید از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی بهره برد که در همین راستا شایسته است جهاد دانشگاهی نیز به این مقوله توجه ویژه داشته باشد.

وی در ادامه شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان را برای تحقق اهداف اقتصادی ضروری دانست.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه هم در ادامه این دیدار گفت:معاونت‌های پژوهشی، فرهنگی، پشتیبانی، عمرانی و دو بخش دانشگاهی شامل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی و علمی کاربردی با شش هزار دانشجو و پارک علم و فناوری کرمانشاه ازبخش‌های جهاد دانشگاهی استان است که در راستای توانمند سازی فارغ التحصیلان و رفع مشکل بیکاری فعالیت دارند .


بهرام بادکو افزود: در تلاشیم معضل بیکاری و اشتغال فارغ التحصیلان را با بستر سازی از طریق ایجاد ثروت پاک با راه اندازی شرکت های دانش بنیان کاهش دهیم .

وی با اشاره به فعالیت بیش از 250 شرکت در پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: امیدواریم در سفر ریاستجمهور با اختصاص اعتبارلازم بتوانیم 200 شرکت که هم اکنون در فضاهای امانی در حال فعالیت هستند را استقرار دهیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.