در سال گذشته، 2 هزار و 943 فقره طرح عمرانی برق رسانی از طریق دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان سمنان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: این تعداد طرح ها در قالب 120 هزار و 700 متر خطوط 20 کیلوولت هوائی و زمینی توزیع برق و 78 هزار و 400 متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوائی تهیه و توسط واحدهای اجرائی این شرکت انجام و به بهره برداری رسیده است.
مهندس رضا علی اصغری افزود: کنترل و نظارت بر 5 هزار و 43 فقره ردیف کنترل پروژه در خصوص اعتبار عمومی، مسکن مهر و نیرورسانی با اعتباری به مبلغ 278 میلیارد و 587 میلیون ریال، از جمله اقداماتی است که در طول سال 94 به نحو مطلوبی در این شرکت به اجرا در آمده است.
وی اضافه کرد: نظارت برساخت 23 باب ایستگاه زمینی عمومی یا اختصاصی، کنترل روند تهیه حدود 279 میلیارد ریال صورت وضعیت در سطح شرکت، پاسخگوئی به استعلام ها، تشکیل 12 نشست کمیته طراحی و مهندسی و لینک نرم افزار کنترل پروژه با نرم افزار جامع مالی و اداری از مهم ترین فعالیت هائی است که توسط دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع برق استان سمنان اجرائی شده است.
انتهای پیام/ ه

برچسب ها: برق ، عمران ، سمنان ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار