در بخش صنعت استان سمنان بیش از 11 هزار میلیارد ریال در یک سال گذشته سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در یک‌سال گذشته در مجموع به 128 واحد صنعتی این استان پروانه بهره‌برداری و به433 واحد صنعتی دیگر نیز جواز تأسیس اعطا شده است.
فرامرز محبوبی از استان سمنان به عنوان یک استان صنعتی نام برد و افزود: استان سمنان از ظرفیت‌های مختلفی در حوزه صنعت و معدن برخوردار است.
 وی از نبود نقدینگی به عنوان مهمترین مشکل بخش تولید در دوران تحریم‌های ظالمانه یاد کرد و گفت: این مشکل همچنان در واحدهای تولیدی و صنعتی احساس می‌شود.
محبوبی از سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 11 هزار و 630 میلیارد ریال در بخش صنعت استان سمنان در یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده با تحقق سرمایه‌گذاری بیش از 11 هزار میلیارد ریالی در این واحدهای صنعتی و تولیدی افزون بر 9 هزار و 270 فرصت اشتغال در استان سمنان ایجاد شود.
معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سرمایه‌گذاری دو هزار و 602 میلیارد ریالی در واحدهایی که پروانه بهره‌برداری دریافت کرده خبر داد و گفت: این واحدها بیش از یک‌هزار و 550 فرصت شغلی را در این استان ایجاد کردند.
انتهای پیام//ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.