مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی ستادبزرگداشت هفته کار و کارگر آذربایجان غربی گفت: اقدام و عمل و تولیدداخلی اصلی ترین مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ دراین جلسه که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته کارو کارگربرگزار شد ، رضا نقی زاده با اشاره به شعار سال اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: بر طبق منویات رهبر معظم انقلاب اینک زمان عمل فرارسیده است

و باید با قدرت تمام به عرصه عمل وارد شویم و در جهت سازندگی این مرزو بوم و تحقق اقتصاد مقاومتی قدم های محکم برداریم.

وی با اشاره به اهمیت عمل در کنار دستورالعمل و بخش نامه ها افزود: دوصد گفته چون نیم کردار نیست و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی درکنار سایر ادارات و مسئولان باید جهت تحقق شعار سال که همان اقدام وعمل جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است برنامه ریزی و تلاش کند.

مدیر کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی استان با اشاره به شعار سال گذشته مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: به برکت منویات رهبرمعظم انقلاب و در نتیجه همدلی و همزبانی دولت و ملت سال 94 سال مقبولی در تمام حوزه ها بود و بحمدلله ما این همدلی و همزبانی را در میان معاونت های اداره کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی آذربایجان غربی را شاهد

بودیم.

مهندس نقی زاده در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام کارگرافزود: مسئولان باید به ارزشهای والای کارگران و کارآفرینان ارج نهند وحمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال زا باید در اولویت کاری تمام مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسمات هفته کارگر علاوه بر تقدیر از نقش وجایگاه کارگران در عمران و ابادانی جوامع انسانی تقدیر از کسانی است که با استفاده از مواهب درونی و بیرونی،پرچمدار حرکتی نوین و رشد مدارانه در میان همنوعان خویش هستند.

مدیر کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی استان افزود: گسترش گفتمان کار وتلاش،توجه به منزلت و جایگاه کار و تلاش ، تبیین الزامات اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی و تبیین فعالیت دولت در زمینه اقتصادی و حقوق کارگر در منظر افکار عمومی از اهداف اصلی برنامه های این هفته است.

در ادامه جلسه آقای آمیان مدیریت امور اجتماعی اداره کل برنامه های پیشنهادی هفته بزرگداشت مقام کارگر را تشریح کرد و اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.