نمایشی که مجوز گرفته طبق نظر شورا تایید شده اما تغییرات در اجرا و بازبینی مجدد شورا باعث شده دوباره اصلاحیه زده شود.

مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص توقف نمایش «لیلی نام تمام دختران ایران زمین است» عنوان کرد: این نمایش متوقف نشده و شورای نظارت و ارزشیابی قرار است امروز در جلسه‌ای با حضور کارگردان اثر اصلاحیه و موضوع را بررسی کنند و چنانچه به نتیجه‌ای مطلوبی برسند از فردا کار دوباره به روی صحنه می‌رود.
 
وی ادامه داد: شورای ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی می‌تواند در حین اجرا هم کار را بازبینی کند و گفته شده در زمان اجرا تغییراتی رخ داده که باعث شده ما دوباره اصلاحیه‌هایی در کار بزنیم.
 
شفیعی تصریح کرد: نمایشی که مجوز گرفته طبق نظر شورا تایید شده اما تغییرات در اجرا و بازبینی مجدد شورا باعث شده دوباره اصلاحیه زده شود.
 
مدیر مرکز هنرهای نمایشی در ادامه صحبت‌هایش درباره بازسازی اداره تئاتر گفت: سند اداره تئاتر به نام وزارت ارشاد نبود به همین دلیل نمیتوانستیم آن را بازسازی کنیم. کاری که ما سال گذشته انجام دادیم این بود که سند را به وزارت ارشاد برگردانیم و حالا در مرحله ثبتی قرار دارد.

وی افزود: بعد از اینکه به طور قطعی سند اداره تئاتر به نام وزارت ارشاد ثبت شود، عملیات تخریب و بازسازی آنجا را شروع می‌کنیم به خصوص که از طرف وزارت ارشاد ردیف بودجه برای بازسازی آن در نظر گرفته شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.