مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به ضعف خط دفاعی استقلال در شهر آورد 82 ، پرسپولیس می توانست خاطره شش گل دربی را زنده کند.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره دربی 82 پایتخت اظهار کرد: به جرات می گویم کیفیت دربی 82 در 15 سال اخیر بی سابقه بوده است. آخرین دربی جذابی که به یاد دارم به سال 1379 و تساوی 2 بر 2 سرخابی ها باز می گردد. دیداری که خودم روی نیمکت مربی گری پرسپولیس نشستم و با گل دقایق پایانی علی کریمی دربی را به تساوی کشاندیم.

 وی افزود: بازی جوانمردانه 2 تیم، تفکرات هجومی مظلومی و برانکو و نترسیدن آن ها از شکست، مهم ترین دلایل جذاب شدن دربی 82 است.  پرسپولیس درتمام دقایق این دیدار با برنامه و هدفمند پیش رفت، در حالی که استقلال تمرکز لازم برای برتری در دربی را نداشت.

ابراهیمی ادامه داد: از بی محابا حمله کردن استقلال پس از دریافت گل دوم تعجب می کنم. پرسپولیس با استفاده از غفلت استقلال در کارهای دفاعی به گل سوم و چهارم رسید و اگر مهاجمان این تیم کمی دقت می کردند، سرخ پوشان به راحتی گل پنجم یا ششم را به ثمر می رساندند. به هر حال رو به جلو بازی کردن مدافعان چپ و راست استقلال در ضد حملات کمک زیادی به شاگردان برانکو کرد.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی سرخ پوشان در لیگ پانزدهم، بیان کرد: پرسپولیس با زدن چهار گل در دربی به لحاظ روحی کاملا شارژ شده است و اگر به همین رویه ادامه دهد قهرمانی لیگ پانزدهم برای این تیم دور از دسترس نیست.البته بازیکنان این تیم نباید دچارغرور شده و در باد دربی بخوابند.

ابراهیمی درباره عملکرد برانکو در دربی، گفت : به عملکرد برانکو تا این جای فصل نمره 20 می دهم. وی تیم قعرنشین را به صدر جدول رسانده و حتی اگر پرسپولیس  در کسب قهرمانی ناکام بماند و به رتبه دوم یا سوم جدول سقوط کند، مربی کروات عملکرد قابل تقدیری داشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت استقلال پس از شکست سنگین در دربی اظهار کرد: با این شکست استقلال دچار وضعیت نا به سامانی شد و به نوعی می توان گفت در بحران روحی به سر می برد. به طور حتم کادر فنی این تیم کار سختی برای بازگشت روحیه به بازیکنان خود دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار