ایجاد خطوط ویژه تاکسی در برخی نقاط شهری لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: طبق انجام بررسی های لازم و بازدیدهای میدانی با همراهی فرمانده راهور شهرستان، لزوم ایجاد خطوط ویژه در برخی نقاط از جمله چهارراه امام خمینی ضروری به نظر می رسد که در راستای اجرای آن نیاز به همکاری و حمایت شورا داریم.

رهبان انتظارش را از کمک به رفع موانع اجرای طرح ها خواستار شد و افزود: برخی ها تنها با این کلام که «نمی شود» مانع از اجرای طرح ها می شوند در حالی که مخالفتشان براساس اصول، پژوهش و مطالعات نیست.

وی گفت: برای برچیدن معضلی تحت عنوان «مسافربرهای شخصی» که به عنوان دغدغه ای برای تاکسی داران و حتی ما تبدیل شده، نیاز است تا خطوط ویژه ای را برای تاکسی ها در سطح شهر تعریف کنیم که هم اینک چند نقطه را نیز مشخص کرده ایم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان از خیابان یک احمدآباد به عنوان یکی از این خطوط نام برد و افزود: با ایجاد خط ویژه تاکسی ها و دادن مجوز تردد و جابجایی مسافر تنها به تاکسی ها در ساعات ۶ تا ۱۰ شب علاوه بر كنترل ترافیک این خیابان، امکان تردد آسان تر و روان تر سایر خودروهای شخصی و خدماتی نیز فراهم می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، ایجاد ، خطوط ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.