کامران حسینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد از برگزاری جلسه پنجمین جشنواره فیلم سبز در سالن تالار وحدت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حسینی گفت: به منظور برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری پنجمین جشنواره فیلم سبز در مهاباد جلسه ای در محل تالار وحدت شهرداری مهاباد با حضور نمایندگان ادارات ذی ربط و سمن ها ی زیست محیطی این شهرستان برگزار شد.

وی گفت پس از بحث و تبادل نظر کلیه اعضا ، سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد جهت نمایش فیلم های منتخب برای کلیه اقشار در شهر انتخاب و ادارات آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی جهت اطلاع رسانی و نمایش فیلم ها برای گروه های هدف مانند کشاورزان و دانش آموزان در سالن های مربوط اعلام آمادگی نمودند . اهدای جوایز، تقدیر و تشکر از نخبگان زیست محیطی توسط شهرداری و شورای شهر و انجام سایر برنامه های جانبی در کنار نمایش فیلم ها توسط سمن ها از دیگر مصوبات جلسه بود .

وی از اعلام آمادگی دستگاههای دولتی و سمن های شهرستان بمنظور برگزاری هر چه بهتر جشنواره در مهاباد تقدیر و تشکر نمود و افزود زمان برگزاری این جشنواره که همزمان در سراسر کشور برگزار می شود

وی هدف از پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران را شناسایی بهترین آثار سینمایی و سمعی بصری مرتبط با حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در سطح ملی و بین المللی و نمایش عمومی آنها به منظور ارتقاء آگاهی عمومی و فرهنگسازی در این زمینه عنوان کرد 

انتهای پیام/ب
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.