معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در بخش مبارزه با حشرات شهرداری جایگاه قانونی و حقوقی ندارد و مسئولیت مبارزه با این حشرات بر عهده شهرداری نیست.

مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع سفید بالک‌ها در شهر تهران، اظهار داشت:  از نظر قانونی مسئول مبارزه با آفات موسسه تحقیقات گیاه پزشکی وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران تفاهم نامه‌ای را برای همکاری با این موسسه امضا کرده است، افزود: این موسسه تحقیقات گیاه پزشکی وزارت جهاد پزشکی باید در خصوص بحث سفید بالک‌ها مطالعه و راهکارهایی برای مبارزه با پیشگیری با این حشرات پیدا کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بر اساس اطلاعات به دست آمده عمر سفید بالک‌ها 5 سال خواهد بود، تصریح کرد: در بخش مبارزه با حشرات شهرداری جایگاه قانونی و حقوقی ندارد و مسئولیت مبارزه با این حشرات بر عهده شهرداری نیست.

عبدالهی با بیان اینکه مدیریت حفظ آفات و نباتات وزارت جهادکشاورزی است و این وزارتخانه باید در بحث پیگیری، پیشگیری، مقابله با سفید بالک‌ها مطالعاتی را انجام دهد، یاد آور شد: شهرداری تهران آمادگی لازم برای هر گونه همکاری با این نهاد در خصوص مبارزه با سفید بالک‌ها را دارد.

وی گفت: موضوع مبارزه با سفید بالک‌ها را همه از شهرداری تهران پیگیری می‌کنند در حالی که این موضوع از نظر قانونی بر عهده شهرداری تهران نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار