به دستور دادستانی و در پی فوت کودک شش ساله، شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه 3 تحت نظر قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان به محض اطلاع از وقوع حادثه منجر به فوت یک کودک شش ساله به هویت محمد امین بیات در منطقه درمانگاه انتهای خیا بان شورجه دستورات قضایی لازم را به شعبه دوم بازپرسی صادر می نماید .

در همین راستا بازپرس دادسرای زنجان ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه مورخ 30/1/95 جهت معاینه محل در مکان حادثه حضور می یابد .

طی بازدید  بعمل آمده از محل مشخص می شود این پسر بچه ای بعلت نبود حفاظ و درپوش کانال به درون یکی از چاه های آب سقوط نموده و بعلت خفگی در آب فوت کرده است.

در همین رابطه به محض دریافت گزارش بازپرس دادسرا ، حجت الاسلام مظفری دادستان مرکز استان زنجان شخصاً به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرا در محل حضور یافته و از نزدیک محل حادثه را بازدید می کند .

دادستان زنجان پس از اخذ گزارش بازپرس شعبه دوم دادسرا و استماع صحبت ها و درخواست های مردم منطقه سریعاً در محل دستورات قضایی لازم را صادر کرد و بلافاصله شهردار زنجان، شهردار منطقه 3 را احضار و از رئیس شورای شهر نیز دعوت بعمل آمد و با حضور اهالی منطقه در دفتر دادستانی اظهارات مسئولین فوق الذکر و مردم منطقه اخذ شد .

گفتنی است ؛طی تحقیقات بعمل آمده و با توجه به عدم انجام نظامات دولتی و عدم نظارت مناسب و کوتاهی انجام شده از سوی مسئولین شهرداری طی دستور قضایی شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه 3  درکلانتری زنجان تحت نظر قرار گرفته و بررسی و تحقیقات قضایی بعدی در حال انجام می باشد .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: شهردار ، زنجان ، تحت نظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.