در آستانه هفته سلامت اولین جلسه شورای سلامت با شعار "غلبه بر دیابت با تغذیه سالم و تحرک بدنی "در محل فرمانداری اشکذر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون فرماندار اشکذر با اشاره به دستاوردهای حوزه سلامت در دولت تدبیر گفت: اصلاح روش زندگی و خود مراقبتی همراه با فعالیت‌های بدنی و ورزش می‌تواند نویدبخش جامعه‌ی سالم و پویا باشد.
 
علیرضا ابوالحسنی سلامتی افراد جامعه و نقشی که انسان سالم می‌تواند در شکل‌دهی جامعه‌ی بانشاط داشته باشد را بااهمیت دانست و افزود: سه رکن اخلاقی، اجتماعی و عاطفی می‌تواند شکل‌دهنده زندگی سالم برای همگان باشد.
 
در ادامه جلسه رئیس مرکز بهداشت شهرستان اشکذر نیز در صحبت‌های خود جلب مشارکت و همکاری‌های مردم و دست‌اندرکاران نظام سلامت را در اجرای دستاوردهای دولت یازدهم مهم برشمرد و تصریح کرد: چالش‌های موجود را می‌توان با تقویت و استمرار برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان رفع کرد.

دکتر قاسم میر جلیلی  بابیان این‌که خود مراقبتی مؤثرترین راه در سلامت فرد و جامعه است ابراز امیدواری کرد: با اقدامات مناسب و نیز تغذیه سالم و ورزش منظم شاهد جامعه‌ای سالم و بانشاط باشیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.