یزد؛

نامگذاری سال 95 در برنامه چشم انداز 8 ساله هندبال به نام سال " آموزش "

در برنامه چشم انداز 8 ساله هندبال کشور امسال به نام سال " آموزش " نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس فدراسیون هندبال کشور با اشاره به تدوین برنامه چشم انداز 8 ساله هندبال کشور در سال گذشته گفت: برنامه های خوبی در سال 94 برای پایه هندبال کشور طراحی و اجرا شده است که در آن، سال 95 سال "آموزش" نامیده شده و برنامه هایی از جمله امضاء تفاهم نامه با کشورهای صاحب نام در هندبال چون اسپانیا، لهستان، آلمان و سوئد ارائه شده است.

سیدابوالحسن مهدوی افزود: امسال بحث آموزش یک موضوع گسترده ای در فدراسیون هندبال خواهد بود که با ارتقاء علمی و آموزشی مربیان و داوران کشور، کیفیت هندبال نیز پیشرفت مناسبی خواهد داشت.

وی درخصوص آموزش داوران هندبال گفت: باتوجه به برنامه ریزی آموزش داوران هندبال در کشورهای لهستان، اسپانیا و... هفته آینده 4 داور مطرح کشور به مدت یک ماه برای آموزش به کشور چین اعزام می شوند تا بحث داوری نیز ارتقاء یابد.

رئیس فدراسیون هندبال کشور حضور تیم هندبال سنگ آهن بافق در لیگ برتر کشور را یک سرمایه گذاری بزرگ و قابل تحسین عنوان کرد و گفت: از اینکه یک شهر کوچکی چون بافق در سطح لیگ برتر تیم داری کرده و سال آینده نیز در لیگ ستارگان هندبال خواهد بود جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.