رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: 1107مورد نظارت و بازرسی در طرح نوروزی امسال توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف پیرانشهر انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نامجو اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز از واحدهای صنفی و غیرصنفی در پیرانشهر از 15 اسفند تا 25 فروردین در پیرانشهر انجام شده و تاکنون 1107مورد نظارت و بازرسی توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر تصریح کرد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان تعداد 109 بازرسی بر واحدهای غیر صنفی شامل پایانه‌ها، مراکز اقامتی، پذیرایی و پارکینگ‌ها انجام داده که در نتیجه آن تعداد هفت پرونده برای متخلفان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نامجو بیان کرد: در بخش صنفی نیز بازرسان اصناف شهرستان پیرانشهر 875مورد بازرسی انجام داده و 112 مورد پرونده به ارزش ریالی 26842750 ریال وتعدادبازرسی آردونان 123 مورد که پرونده متشکله براین واحدهای صنفی 8541450ریال بوده است.

وی تصریح کرد تعداد کل پرونده متشکله در این بازه زمانی 136 مورد به ارزش 54054200 ریال بوده که جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: در طول طرح نظارتی در این شهرستان، هشت نفر بازرس به صورت تیم دو نفره مشغول بازرسی بوده و ستاد خبری 124 به صورت زنده پاسخگوی همشهریان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.