روزنامه صهیونیستی جروزالم پست افشا کرد که مقامات رژیم صهیونیستی تمایل زیادی به ادامه درگیری ها در سوریه و نابودی ارتش و ماشین جنگی بشار اسد دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارش جروزالم پست آمده است حملات هوایی ائتلاف ضد تروریسم در سوریه و همچنین در عراق، علاوه بر آنکه نیروهای مخالف اسد را در تنگنا قرار داده، موجب افزایش قدرت بشار اسد نیز شده است.

این نشریه صهیونیستی با تاکید بر این موضوع که غرب دیگر به تغییر حکومت در سوریه هیچ اصراری ندارد، نوشت: تل آویو خواهان تسلط تندروها بر سوریه نیست، چرا که پیش بینی آینده منطقه در این صورت بسیار دشوار است و هیچ بعید نیست بلایی که بر سر لیبی آمد، دامن سوریه و منطقه را نیز بگیرد.

بنابراین ادامه درگیریها بین دو جبهه مخالف رژیم صهیونیستی در سوریه بهترین گزینه از نظر تل آویو است، چرا که به این روش ماشین جنگی ارتش سوریه فرسوده می شود.

در ادامه این گزارش آمده است بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقدند که پیدایش گروه داعش نیز توطئه ای از جانب اسرائیل بوده است تا ماشین جنگی اسد روز به روز ناکارآمدتر و فرسوده تر شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
انشاء الله ادامه این درگیری ها بداخل سرزمین های اشغالی و کشیده شده و دامن آتش افروزان برای ملت سوریه و عراق و لبنان را خواهد گرفت .
آخرین اخبار