شیر احمد ته ینج، عضو مجلس نمایندگان حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل می گوید که هیات افغانستان حین سخنرانی وزیر داخله پاکستان به رسم اعتراض تالار را ترک کرده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، بشیر احمد ته ینج، عضو مجلس نمایندگان و عضو هیات افغان که برای شرکت در کنفرانس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است می گوید که هیات افغانستان حین سخنرانی وزیر داخله پاکستان به رسم اعتراض تالار را ترک کرده است.

آقای ته ینج در صفحه فیسبوکش چنین نوشته است: " حين سخنراني چودري نثارعلی خان، وزير داخله و امور كنترل مواد مخدر پاكستان در مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورک ، بدليل مداخلات خونين پاكستان در كشور ما، هيات افغانستان بعنوان اعتراض تالار را ترک کرد".

هیات افغان در حالی دست به چنین اعتراضی می زند که پاکستان چندین سال است از گروه طالبان حمایت می کند و این گروه نیز دست به اعمال خشونت بار و تخریبی در افغانستان می زند.

همچنین دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی دیروز اعلام کرده که آقای عبدالله عبدالله پس از وقوع حمله تروریستی سفرش را به پاکستان لغو کرد.

صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت داخله نیز گفت: تا زمانی گروه طالبان در آن سوی مرز از آزادی کامل برخوردار باشند و رهبری این گروه در پاکستان حمایت شود رویدادهای تروریستی در افغانستان صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.