مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کانون‌های مساجد به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت خود می‌توانند با رایزنی و تعامل از ظرفیت خیرین استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام رضا قاسمی،با بیان اینکه کانون‌های مساجد از جمله مراکز فرهنگی مهم در برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت دانش‌آموزان است، تصریح کرد: اوقات فراغت از برنامه‌های مهم و اجرایی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بوده که باید برنامه‌ریزی اصولی در این خصوص صورت گیرد.

وی با اشاره به ارائه طرح جامع نظام‌مند اوقات فراغت اظهار کرد: این طرح به منظور هماهنگی و اجرای مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت ارائه شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کانون‌های مجری طرح اوقات فراغت مشخص و تفاهم‌نامه‌ای بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و کانون‌های مجری منعقد می‌شود، تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده تعهدات هر کانون مشخص و هر کانون ملزم به اجرای آن خواهند بود.

قاسمی با اشاره به اعتبارات ناچیز دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت اذعان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توانند به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت کانون خود با رایزنی و تعامل از ظرفیت خیرین استفاده کنند.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی با مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌ها نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود، گفت: کانون‌های فعال می‌توانند از توان و حمایت دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌ها کمک بگیرند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه جمعیت زیادی از جوانان استان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند، گفت: اجرای برنامه‌های اوقات فراغت و دیگر ایام باید با حساسیت و دقت نظر بالایی برگزار شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: قطعا با برگزاری مطلوب برنامه‌های متفاوت و متعدد زمینه جذب جوانان به مساجد فراهم می‌شود لذا انتظار می‌رود برنامه‌های اجرایی کانون‌ها متناسب با سنین مختلف و بر اساس دستورالعمل ابلاغی باشد.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.