چرخ گوشت سه انگشت کودک سه ساله سوسنگرد را بلعيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛   مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز گفت : در پي تماسي از سوي بيمارستان گلستان اهواز براي رها سازي دست دختر بچه اي از درون چرخ گوشت ، تيم امداد و نجات با تمامي تجهيزات تخصصي به بيمارستان اعزام شد.

امير نجفي افزود : اين کودک سه ساله به دليل کنجکاوي کودکانه و بازيگوشي دست خود را به درون چرخ گوشت قرار داده و دستان وی در آن گرفتار شد که آتش نشانان با صدعفوني کردن دستگاه هاي برش و جک هاي هيدروليکي عمليات برش و آزاد سازي انگشتان دست کودک را با حضور کادر درماني آغاز نمودند و با در مدت 30 دقيقه توانستند دست دختر بچه را از درون دستگاه خارج کنند.

وي اظهارداشت : متاسفانه بدليل شدت صدمات وارده 3 عدد از انگشتان کودک کاملا قطع شده بود که تلاش کادر درماني براي پيوند آنها نيز مثمر ثمر نبود .

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز   از خانواده ها خواست  جهت استفاده از چرخ گوشت حتي براي لحظاتي کوتاه آن را خاموش و از دسترس دور نمايند،هميشه به کودکان خود خطرات اين دستگاه را گوشزد و  به منظور کاهش احتمال وقوع حادثه فقط و فقط از دستگاه چرخ گوشت با آرام استاندارد استفاده نمايند .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.