کرمانشاه؛

افتتاح حرم شهدای گمنام بازی دراز همزمان با سالروز این عملیات

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از رونمایی و افتتاح حرم شهدای گمنام بازی‌دراز همزمان باسالروز این عملیات غرورآفرین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی گفت: این مراسم روز دهم اردیبهشت‌ماه همزمان باسالروز عملیات بازی‌دراز وصعود سراسری راهیان نور به ارتفاعات بازی‌دراز برگزار خواهد شد.

محمدی با اشاره به اهمیت یادمان بازی‌دراز در بین نقاط یادمانی غرب کشور و اقدامات صورت گرفته در این یادمان گفت: اول اریبهشت1390 پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مراسم باشکوهی در محل یادمان شهدای بازی‌دراز تدفین شدند که با تلاش‌های صورت گرفته امسال توانستیم پروژه ساخت حرم مطهر این شهدای والامقام و یادمان بازی‌دراز را به اتمام برسانیم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته توسط این اداره کل خاطرنشان کرد: بر اساس طرح جامع یادمان‌های دفاع مقدس که از طرف ستاد مرکزی راهیان نور کشور ابلاغ شده، عملیات بازسازی تمامی یادمان‌های استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته محمدی تاکنون عملیات عمرانی شش یادمان و حرم شهدای گمنام تکمیل شده و هفت یادمان و حرم شهدای گمنام دیگر نیز با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل است.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، افتتاح ، شهدا ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.