کرمانشاه؛

اولین سایت انرژی جامد ایران در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت بازیافت زباله کرمانشاه از ایجاد اولین سایت انرژی جامد ایران در کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدواریم این سایت خرداد ماه امسال راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ شیرزادی گفت: تصمیم گرفتیم با همکاری شهرداری به دلیل اهمیت حفظ زمین، کل امسال را سال زمین پاک بنامیم تا این تصمیم از کرمانشاه به گوش همه مردم ایران برسد.

وی به برنامه‌هایی که برای این سال در نظر گرفته شده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در نظر داریم نخستین سایت انرژی جامد ایران در کرمانشاه راه‌اندازی شود که امیدواریم این سایت در خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کند.

مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه عنوان کرد: از این پسماندها می‌توان برای سوخت صنایع سیمانی استفاده کرد.

شیرزادی ادامه داد: در قانون هم ذکر شده که صنایع سیمانی باید به فکر سوخت جایگزین باشند،اما متاسفانه این قانون هنوز اجرایی نشده و ما مجبوریم پسماندهای دارای ارزش حرارتی را فعلا ذخیره کنیم تا بتوانیم در آینده از آن استفاده کنیم.

وی از خرید یک دستگاه پرس یک میلیارد تومانی برای این سایت هم خبر داد و تصریح کرد: یک میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این سایت مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه عنوان کرد: کار بعدی ما برای امسال، پاکسازی حدود 40 میلیون تن نخاله ساختمانی است که شهر کرمانشاه را احاطه کرده و در چند نقطه پراکنده است.

مدیرعامل شرکت بازیافت نخاله کرمانشاه ادامه داد: مقرر شده با همکاری شهرداری، از این پس نخاله‌های ساختمانی در چند نقطه دپو شود و دستگاه‌های بازیافت نخاله به این نقاط منتقلو کار بازیافت آنها انجام شود.

شیرزادی معتقد است، این دستگاه ظرفیت بازیافتدو هزارتن نخاله ساختمانی را در روز دارند.

انتهای پیام/پ




برچسب ها: کرمانشاه ، اولین ، انرژی ، جامد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.