مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با تاكيد بر اينكه رانندگان تاكسي داراي هويت مشخصي هستند، گفت: شهروندان براي جلوگيري از رخدادهاي غير قابل پيش‌بيني از سواري‌هاي شخصي پرهيز و از تاكسي‌ها استفاده كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، 

مرتضي عزتي با بيان اينكه سواريهاي شخصي بسياري در شهر قم به جابه جايي مسافران فعاليت دارند، اظهار كرد: برخورد با اين افراد از رسالت‌هاي پليس راهور استان قم بوده و تاكنون جلسات متعددي براي رفع اين مشكل در سطح استان برگزار شده كه پليس راهور در اين راستا همكاري مطلوبي داشته است.

وي با تاكيد بر اينكه رانندگان تاكسي داراي هويت مشخصي هستند، اضافه كرد: شهروندان براي جلوگيري از رخدادهاي غير قابل پيش‌بيني از سواري‌هاي شخصي پرهيز و از تاكسي‌ها استفاده كنند.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با اشاره به تلاش ماموران اين سازمان براي جلوگيري از فعاليت غيرمجاز خودروهاي شخصي عنوان كرد:‌ اميدواريم با افزايش نظارت‌ها و كنترل‌ها بتوانيم بستر را براي فعاليت مطلوب‌تر رانندگان تاكسي در شهر قم فراهم سازيم.

وي خاطرنشان كرد: نزديك به ۶۰۰ نفر از رانندگان تاكسي داراي مدرك دانشگاهي هستند به همين علت ادامه تحصيل اين قشر در دانشگاه علمي كاربردي پيگيري شده است.

عزتي بر تكريم قشر رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومي در شهر قم تاكيد كرد و ادامه داد: امسال همايش‌هاي خانواده به منظور تجليل از خدمات رانندگان تاكسي در قم برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه شهرداري قم از ظرفيت‌هاي مختلف خود براي خدمات‌رساني به رانندگان تاكسي استفاده مي‌كند، عنوان كرد: اميدواريم با هماهنگي لازم بتوانيم خدمات‌رساني به رانندگان تاكسي را در شهر قم افزايش دهيم زيرا تحقق امر به صورت غير مستقيم افزايش رضايتمندي شهروندان را نيز به دنبال دارد.

برچسب ها: تاکسی ، تاکسیرانی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار