مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از نوسازی بیش از یک‌هزار دستگاه تاکسی در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ،مرتضی عزتی با اشاره به تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی، اگفت: با توجه به پیگیری‌های که به عمل آمده و هماهنگی‌ با ستاد حمل و نقل و سوخت، ایران خودرو و اتحادیه تاکسیرانی فراخوانی بهمن ماه ۹۴ داشتیم که تمام تاکسی‌هایی که عمر بیش از ۱۰ سال دارند برای نوسازی اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه خودروهای مدل سال ۸۵ به قبل در دفاتر پیشخوان‌ دولت ثبت نام اولیه شدند و پیگیری لازم از سوی سازمان تاکسیرانی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌ها برای هر دستگاه برای اسقاط ۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود و ۵ میلیون هم راننده نقداً پرداخت می‌کند و ۲۰ میلیون هم وام ۱۶ درصد در نظر گرفته شده که با این تسهیلات رانندگان می‌توانند تاکسی روز تهیه کنند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه اقدامات لازم برای ورود تاکسی‌های جدید به شهر قم از اواخر سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: با توجه به ثبت نام‌ها و تلاشی که برای تغییر تاکسی‌ها شد تاکنون بیش از ۷۰۰ دستگاه تاکسی وارد شهر شده است.
 
وی ادامه داد: ۲۰۰ دستگاه هم پایان سال گذشته وارد شهر شده که تلاش داریم تا دو ماه آینده این عدد را به رقم هزار تاکسی برسانیم و نوسازی ویژه‌ای در ناوگان داشته باشیم.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه رسالت ما ارائه خدمات بهینه و تامین رفاه همشهریان است، گفت: با توجه به نسبت تاکسی و جمعیت میزان نوسازی ناوگان تاکسیرانی قم در مقایسه با کلانشهرهای کشور به جز تهران بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار