یزد؛

رفع مشكل ترافيك بافق باهمکاری دستگاههای ذيربط

رفع مشكل ترافيك بافق همكاری همه دستگاههای ذيربط را می طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيد مهدی طلای مقدم  فرمانداربافق در جلسه شوراي ترافيك شهرستان ضمن تقدير از اعضای شورای ترافيك در خصوص همكاری و مساعدت در ايام تعطيلات نوروزی خواستار فرهنگ سازی در زمينه ساماندهی ترافيك شهری شد و افزود : همه بايد تلاش كنيم تا مسائل و مشكلات ترافيك شهرستان اعم از شهري و جاده ای برطرف شود.
وی به برنامه های اولويت دار امسال شوراي ترافيك شهرستان بافق اشاره كرد و گفت: تكميل بزرگراه يزد - بافق ، اصلاح و تكميل ورودی و خروجی شهر، آغاز عمليات كنارگذر جنوبی بافق و نصب دوربين های كنترل سرعت در سطح شهر از جمله مهمترين برنامه های شورای ترافيك در سال جديد است.

در ادامه مصوبات جلسه قبل و مسائل ترافيكي شهرستان مورد بررسی و رسيدگی قرار گرفت و مقرر شد در خصوص نصب دوربين هاي كنترل سرعت تا پايان خرداد ماه،اصلاح سه راهی سه چاهون ، اصلاح دور برگردان هاي بلوار آهن ، نصب سرعت گير و محل عبور عابر پياده در خيابان 14 معصوم و بلوار امام خميني(ره) ، تكميل روشنایی يو نصب علائم راهنمايي و رانندگی بلوار آيت اله ميرغنی زاده ، اصلاح و مرمت آسفالت ميدان باقرآباد تدابير لازم در راستاي بهبود عبور و مرور در معابر شهری اتخاذ شود.

شهر بافق تنها مركز شهرستان استان يزد است كه چراغ راهنما ندارد و به همين لحاظ رانندگي در اين شهر نيازمند دقت رانندگان و مراقبت بيشتر پليس راهور است تا خدای نا كرده حادث رانندگی واقع نشود.

همين امر نصب دور بين هاي ثبت تخلفات رانندگي و كنترل سنج را در شهر بافق اجتناب ناپذير كرده است و شهرداري به عنوان عضو شورای ترافيك موظف به خريد و نصب اين دوربين ها در نقاط حساس و حادثه خيز شهر شده است.

بافق با 40 هزار نفر جمعيت در فاصله 110 كيلومتری يزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.