یزد؛

آمریکایی‌ها در محاسبات خود در مورد ایران، نمی توانند معنای خدا، شهادت و امامت را بفهمند

سردار فدوی ؛ آمریکایی‌ها در محاسبات خود در مورد ایران، نمی توانند معنای خدا، شهادت و امامت را بفهمندو آنها همیشه ناکام می مانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طول ۳۷ سال گذشته شاهد تحقق وعده خدا برای نصرت به مسلمین بوده ایم، گفت: واقعه طبس مصداق واقعی امداد الهی بود.

سردار علی فدوی، صبح امروز در افتتاحیه کنگره بزرگداشت شهید محمد منتظرقائم، یاد و خاطره این شهید بزرگوار استان یزد را گرامی داشت و از او به عنوان شهید مبارزه با نفوذ یاد کرد.

وی بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به مومنین وعده داده که اگر در راه حق قرار گیرند، همواره بر کافران مسلط خواهند بود و ما در کشور ا سلامی خود در طول ۳۷ سال گذشته شاهد تحقق این وعده الهی بوده ایم.

سردار فدوی، واقعه طبس را از مصادیق واقعی امداد الهی دانست و افزود: در شرایطی که آمریکا، قوی‌ترین و زبده‌ترین کماندوهای خود را در شرایط سخت آموزش داده و با آمادگی کامل عملیات طبس را نقشه ریزی کرده بود، طوفان شن به اذن خدا تمام برنامه ریزی های آمریکا را ناکام گذاشت و طبل رسوایی او را به صدا درآورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خداوند متعال، این امدادهای غیبی را بارها و بارها به ملت ایران نشان دادافزود: در جنگ تحمیلی که دشمن ما از توانمندی مادی و تجهیزاتی بسیار بالایی برخوردار بود، وعده های الهی محقق شد و این جنگ هشت ساله چیزی جز ناکامی برای دشمن به همراه نداشت.

وی افزود: در جنگ هشت ساله، از عملیات والفجر ۸ تا کربلای ۵، برای آمریکایی‌ها کاملا مشخص شد که روندی که برای صدام مشخص کرده اند، نمی تواند به سرانجام برسد و صدام نمی تواند انتظاراتشان را برآورده کند بنابراین خودشان در سال‌های ۶۶ و ۶۷، ناوهایشان را در خلیج فارس مستقر کردند و موفق شدیم یک ناو آمریکایی را غرق کنیم.

سردار فدوی عنوان کرد: آمریکا سال‌هاست که می داند در صورت ورود به جنگ با ایران، ضرر و زیانی که به آنها وارد می‌شود، بسیار بیشتر از سودی است که به دست می آورد و به همین دلیل است که بعد از ۲۵ سال از گذشت جنگ تحمیلی آمریکا نتوانسته حمله ای علیه ایران اسلامی داشته باشد زیرا مطمئن شده اند که ایران قدرت و توان کافی برای مقابله با آمریکا را دارد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در محاسبات خود در مورد ایران، نمی توانند معنای خدا، شهادت و امامت را بفهمند و به همین دلیل است که همه محاسبات آنها علیه ایران نادرست از آب در می آید و آنها همیشه ناکام می مانند.

سردار فدوی تاکید کرد: امت اسلامی از اول انقلاب تاکنون دائم محک خورده اند که آیا در خط اسلام خط حق هستند یا خیر و خداوند هرگاه این ملت را محک زده، ملت سربلند بیرون آمده و اکنون نیز یکی از اساسی‌ترین وظایف ما این است که برای دفاع از انقلاب، اسلام و حریم پیامبر اکرم (س) و ائمه اطهار (ع) تا پای جان پای کار باشیم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.