رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: با هدف همکاری در طرح جامع تولید نهال گردوی پیوندی تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی تهران و جهاددانشگاهی اردبیل امضا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رامز نصیری صالح در جلسه بررسی توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی با سایر نهادها در اردبیل اظهار داشت: با هدف همکاری در طرح جامع تولید نهال گردوی پیوندی تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی تهران و جهاددانشگاهی اردبیل امضا شد.

وی گفت: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌برداری از ارتباطات، تجربیات و ظرفیت‌های طرفین در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، آموزشی و اجرای مشترک در سطح ملی، منطقه‌ای و استانی به امضا رسید.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل افزود: همکاری در تحقیق و توسعه، انجام طرح‌های پژوهشی، دستیابی و به کارگیری فناوری، تولید محصولات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی دانش فنی در حوزه فعالیت مشترک در استان اردبیل و همکاری در زمینه طرح جامع تولید نهال گردو پیوندی از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

نصیری صالح هدف از طرح تولید نهال گردو را انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه دانش فنی تولید گردوی کشت بافتی برشمرد و بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده، این دو نهاد علاوه بر موارد یادشده، در حوزه تولید فندق و گردو با هم همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، تولید ، نهال ، گردویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.