جانشين فرمانده انتظامی استان با اشاره به كاهش تلفات جاده ای در سطح استان گفت : عامل انسانی مهم ترين مورد در پيشگيری از حوادث جاده ای است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفری در بازديد از پليس راهور استان گفت:با دروني شدن فرهنگ ترافيك و رعايت قوانين شاهد كاهش روزافزون حوادث جاده ای هستيم.

وي با تاكيد بر پيشگيري از بروز حوادث تلخ جاده ی افزود: عواملي كه موجب بروز حوادث خطر ساز در جاده ها مي شود را به مردم يادآوری كرده و با جرايم حادثه ساز برخورد خواهد شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به كاهش تلفات جاده ای گفت: رافت وگذشت پليس در برخي صحنه ها نافی قاطعيت پليس نيست بلكه نشان دهنده عمق نوع دوستي وخدمتگزاری پليس است.

سرهنگ جعفری با اعلام اينكه اولويت كار پليس راهنمايی وارشاد است گفت: همواره پليس راهنمايي ورانندگی تلاش کرده است كه از اعمال قانون به عنوان آخرين راهكار استفاده كند.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه عامل انسانی به عنوان مهم ترين مورد در پيشگيري از حوادث جاده ایاست گفت : خوشبختانه با ارتقا وفرهنگ ترافيكي شهروندان روز به روز شاهد كاهش تصادفات وتلفات جاده اي در سطح استان باشيم.

وی با اشاره به كاهش تلفات جاده ای در سطح استان گفت :این کاهش نشان از سخت كوشي و آماده به كار بودن ماموران نیرویی انتظامی دارد .

جعفری در پايان بر استفاده اكثر افراد جامعه از ناوگان عمومی براي كاهش بار ترافيك در ساعات به خصوصی از روز تاكيد كرد و گفت:بايد بيش از پيش از فناوری های جديد در كنترل ترافيك استفاده شود.


انتهای پیام/ن


برچسب ها: حوادث ، جاده ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.