فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اينكه خدمات مشاوره ای موجب توانمندی در حوزه اجتماعی خواهد شد ، ازمصالحه 87درصدی پرونده‌هاي ارجاعی به واحد مشاوره و مددكاری كلانتری های در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛: مشاوره و راهنمايی يك راهبرد نيرومند در پيشگيري از آسيب‌های اجتماعي بوده و سهم عمده‌ای در حفظ نظم و امنيت پايدار در جامعه دارد .

وی افزود: پيشگيری از انحرافات، آسيب‌ها، ناهنجاری‌هاي روانی ، خانوادگي و اجتماعی كمك شاياني به تامين و توسعه امنيت اجتماعی و گسترش آن در جامعه دارد و مشاوره و آموزش همگانی از اولويت هاي پليس در زنجان است.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه 87درصد پرونده‌هاي ارجاعي به واحد مشاوره و مددكاری كلانتری ها در يكسال گذشته به مصالحه انجاميده است ، خاطرنشان كرد: شهروندان مي‌توانند با مراجعه به واحد مشاوره انتظامی، ازخدمات مشاوره‌ای رايگان برخوردار شوند.

خاني پور تصريح كرد: واحد مشاوره و مددكاري كلانتری ها با استفاده از كارشناسان مجرب در طول هفته به‌ جز ايام تعطيل، ازساعت 7 صبح الي 14 و به‌ صورت رايگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان مي باشند.

اين مقام مسئول در پايان ضمن قدردانی از تلاش مشاوران گفت: بايد توجه داشت كار مشاوره و ارائه خدمات مشاوره در كلانتری باعث كاهش بار قضايي و انتظامي شده و باعث گرديده تا ما به فراغت بيشتر به ساير ماموريت ها برسيم و اين كار ارزشمندی است.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.