فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : بيش از 341 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش تقريبي دو ميليارد ريال از يك واحد صنفي كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار دكتر عليرضا صالحي با بيان اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان ابهر از وجود مقادير قابل توجهي سيگار خارجي قاچاق در يك واحد صنفي مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اينكه ماموران پس از هماهنگي قضائی در بازرسي از اين واحد صنفي 341 هزارو 240 نخ سيگار قاچاق كشف كردند افزود:در اين ارتباط صاحب اين واحد صنفی جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سردار صالحي با اعلام اينكه استعمال دخانيات علاوه بر وارد آوردن زيان هاي اقتصادی ، سلامت افراد جامعه را به خطر مي اندازد اظهار کرد: با توجه به اينكه كشور ما از سوي استكبار مورد تحريم قرار گرفته ،اما شاهد قاچاق مواد دخاني به كشور هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان گفت : مقابله با باندهای وارد کننده کالاي قاچاق و حمايت از توليدات داخلی يکي از ارزشمندترين اقدامات در زمينه تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل"است.

وي اولويت پليس در برخورد با قاچاق را برخورد با باندهاي بزرگ قاچاق كالا دانست و خاطر نشان كرد : قاچاق كالا بر اساس برنامه ريزي دقيق و پيچيده وارد كشور شده كه ريشه كنی و مقابل با آن نيز نيازمند برنامه ريزی ، سازماندهی و همكاری و همراهي مردم است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به خانواده ها توصيه كرد: با ارائه الگوی صحيح، از منحرف شدن و گرايش فرزندانشان به استعمال دخانيات پيشگيری كنند.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، سیگار ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.