مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بامداد امروز برخورد پیکان وانت با تیر چراغ‌برق منجر به مصدومیت 6 تن در تبریز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه 7 اردیبهشت، به دنبال برخورد خودرو پیکان وانت با تیر چراغ‌برق، مصدومیت 6 نفر را به دنبال داشت.

وی گفت: این حادثه در اتوبان پاسداران تبریز، نرسیده به میدان فهمیده و در برخورد پیکان وانت با تیر چراغ برق روی داد و اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان تبریز، پایگاه‌های اورژانس 210 و 209 را به محل حادثه اعزام کرد و همچنین به علت حبس شدن راننده خودرو در داخل کابین، عوامل آتشنشانی نیز به محل اعزام و راننده پیکان وانت را رهاسازی کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: با بررسی صحنه حادثه و وضعیت مصدومان توسط تکنسین‌های اورژانس 115، از مصدومیت 6 نفر خبر دادند که مصدومان با انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال داده شدند.

حسینقلی‌زاده در ادامه مطلب حادثه گفت: ازدحام مردم در صحنه‌های حادثه، ضمن اینکه از خدمات‌رسانی تکنسین‌‌های اورژانس جلوگیری می‌کند، در صورت بروز حوادثی از جمله انفجار خودروهای تصادفی، تعداد مصدومان را افزایش می‌دهد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار