مدير آموزش و پرورش مراغه گفت: دو هنرجوي اين شهرستان رتبه هاي برتر مسابقه هاي علمي هنرجويان فني و حرفه اي كشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسلامي در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين دانش آموزان در مرحله كشوري اين مسابقه ها كه در شهر تبريز برگزار شد، موفق به كسب رتبه هاي برتر شدند.

وي اظهار كرد: مريم اميري از هنرستان توحيد در رشته كودكياري و ميررضا موسوي از هنرستان مجيد نيرومند مراغه در رشته تربيت بدني رتبه برتر اين مسابقه ها را كسب و به مرحله عملي اين جشنواره راه يافتند.

مرحله عملي مسابقه هاي علمي هنرجويان فني و حرفه اي در نيمه دوم ارديبهشت سال جاري در شهر سنندج برگزار مي شود.

اين مسابقه ها در راستاي كيفيت بخشي به فعاليت‌هاي آموزشي، ارتقاي سطح علمي و عملي هنرجويان هنرستان‌هاي فني‌ و حرفه‌اي و كشاورزي، ارزيابي كيفيت آموزش‌هاي تخصصي ارايه شده نظري و كارگاهي و ايجاد انگيزه‌هاي لازم براي جذب و هدايت استعدادها، خلاقيت‌‌ها و توانمندي‌هاي هنرجويان، ويژه هنرجويان پايه سوم هنرستان‌هاي فني ‌و حرفه‌اي و كشاورزي در سطح هنرستان،‌ استان و كشور برگزار مي شود.

اين مسابقه ها در سه مرحله هنرستاني، استاني و كشوري برنامه‌ريزي و اجرا مي شود و در اين دوره از مسابقه ها هنرجويان در 36رشته در سه زمينه صنعت، خدمات و كشاورزي با همديگر رقابت مي كنند.

در سال جاري هنرجويان رشته هاي سينما و نمايش نيز براي اولين بار در اين مسابقه ها شركت مي كنند.

هم اكنون 43 هزار دانش آموز و سه هزار كادر فرهنگي در 500 مدرسه دولتي و غير دولتي مراغه در حال تحصيل و تدريس هستند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.