اهواز؛

رونق كشاورزي و اشتغال در شمال خوزستان در گرو راه اندازي مجدد كارخانه قند

فرماندار شهرستان شوش راه اندازي مجدد كارخانه قند رونق كشاورزي، اشتغال و توليد را در این شهرستان و شمال خوزستان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتي در بازديد از روند بازسازي كارخانه قند شوش ضمن تشكر از دستگاه هايي كه در بازسازي و راه اندازي مجدد اين كارخانه نقش دارند گفت: با توجه به اينكه روند كار بازسازي در حال انجام است، بايد ضمن رعايت كيفيت ، تسريع در روند كار صورت پذيرد.

وي افزود: همه تلاش مجموعه شهرستان شوش بازسازي مجدد اين كارخانه و قرار گرفتن در چرخه توليد است.

نجاتی اظهار داشت: دولت با توجه به اهميت بازسازي كارخانه قند شوش اهتمام ويژه اي را در اين خصوص داشته و اعتبار لازم را پيش بيني كرده است.

وي تاكيد كرد: گروهي كه در جلسات مربوطه تعيين گرديد ضرورت دارد به طور مستمر نسبت به بازديد و ارائه گزارش از روند كار بازسازي كارخانه قند اقدام نمايد.

وي خواستار شتاب بخشي به روند بازسازي كارخانه قند شوش به صورت كيفي شد و عنوان كرد: آنچه مهم است كيفيت كار و انجام كار براساس برنامه زمانبندي شده مي باشد كه بايد در اين خصوص نظارت جدي صورت گيرد.

نجاتي بر بازسازي كارخانه قند شوش بر اساس استانداردهاي لازم تاكيد كرد و اذعان داشت: اين كارخانه بعد از 10 سال تعطيلي لازم است به صورت اساسي تعمير شود تا در آينده دچار مشكل نشود.

وي با اشاره به نامگذاري امسال با شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل بیان کرد: بايد با تلاش و عمل همچنين برنامه ريزي مناسب در جهت راه اندازي اين كارخانه تلاش شود.

كارخانه قند شوش در سال 1354 تاسيس و در سال 1363 به بهره برداري رسيد.

اين كارخانه پس از تعطيلي در سال 1382 و با اعلام ورشكستگي در اختيار اداره تصفيه امور ورشكستگي قوه قضاييه قرار گرفت.

تعطيلي كارخانه قند شمال خوزستان علاوه بربيكاري كارگران اين شركت وتشديد بيكاري در منطقه موجب توقف كشت محصول چغندر قند در شمال خوزستان شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار