اهواز؛

بیشترین آسیب سیل به بخش کشاورزی اندیمشک

طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۵۷۵ میلیارد ریال پس از سیلاب به تأسیسات شهری اندیمشک خسارت وارد آمده و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار اندیمشک گفت: سیلاب اخیر خسارت‌های گسترده‌ای بر بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک و تاسیسات شهری اندیمشک زده است.

 حمید رضا گودرزی افزود: بیشترین خسارت وارد شده به بخش کشاورزی اندیمشک است و اراضی‌های کشت و تولید محصولات کشاورزی پس از سیلاب اخیر دچار صدمات جدی شده‌ و برخی از اراضی کشاورزی شهرستان تا صددرصد تخریب شدند.

گودرزی اظهار داشت: بیش از 575 میلیارد ریال پس از سیلاب به تاسیسات شهری اندیمشک خسارت وارد آمده و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: به شهرداری اندیمشک پس از سیلاب اخیر در  مجموع بیش از 150 میلیارد ریال خسارت وارد آمده است در حوزه شهری اندیمشک نیز به تاسیسات برق بلوارها، جداول دفع فاضلاب و زیرسازی خسارت جدی وارد شده و کانال علی کمال اندیمشک به صورت کامل تخریب شده است.

فرماندار اندیمشک گفت: همچنین سیلاب اخیر بیش از 46 میلیارد ریال به بخش راه و ارتباطی اندیمشک در بخش شهری و روستایی خسارت وارد کرده که این موضوع تردد در برخی مسیرهای ارتباطی کوهستانی شهرستان را برای شهروندان سخت کرده است.

وی افزود: پس از سیلاب اخیر بیش از 235 خانه در بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک دچار خسارت شده‌اند که خسارت وارد شده به این منازل بیش از 37 میلیارد ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.