رئیس هیأت تجاری روسیه بیان کرد: با ارزیابی محصولات مورد نیاز خوزستان، شرایط صادرات آن را به روسیه فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن دشفت به مشترکات کشور خود با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری «کاباردینا» در جنوب روسیه قرار دارد و به لحاظ مسافت به کشور ایران نزدیک تر است.

وی با بیان اینکه بخش عمده فعالیت کابردینا در زمینه تولید و فروش محصولات کشاورزی است تصریح کرد: کشور کاباردینا نیز به مانند ایران در تحریم است، به‌ همین دلیل به لحاظ فنی در بخش کشاورزی به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کردیم تا برداشت بیش تری از محصولات داشته باشیم.

دشفت بیان داشت: شیوه کاشت و تولید محصولات کشاورزی در کشور ما به گونه‌ای است که علاوه بر تولید می‌توانیم ذخیره کنیم.

رئیس هیأت تجاری روسیه با اشاره به وارد کردن محصولاتی که قادر به تولید آن ها نیستیم و یا نمی‌توانیم انبار کنیم افزود: با دریافت دعوت‌نامه از طرف ایرانی وارد استان شدیم تا ضمن ارزیابی محصولات مورد نیاز، شرایط واردات آن را به کشور خود فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از مزارع کشاورزی، مرکبات و صیفی‌جات در استان بازدید کردیم و در صدد هستیم در زمینه تجهیزات پزشکی نیز مراوداتی داشته باشیم.

وی به همراهی نماینده بانک کشور خود در این سفر اظهار داشت: همراهی نماینده بانک در این سفر به منظور ارزیابی مسائل مالی محصولات مورد نظر ما است.

رئیس هیأت تجاری روسیه در پایان با بیان اینکه کشور ما علاقه‌مند به خرید محصولات استان خوزستان است بیان کرد: برای ما باید مشخص شود که محصولات مورد نیاز چه زمانی در استان تولید می‌شود و ما چه زمانی نیاز به خرید آن ها داریم.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.