نقاط سبز جهت ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش تعیین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: به منظور ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش دوره ‌گرد و وانت‌هایی که در حاشیه خیابان‌ها و اتوبان‌ها اقدام به میوه‌فروشی می‌کنند، محل‌هایی با عنوان "نقاط سبز" در نظر گرفته شده است.

علیرضا حلاج افزود: در این طرح، وانت‌های میوه‌فروش که با ایجاد سدمعبر، موجب اختلال ترافیکی در اتوبان‌ها می‌شوند و همچنین وانت‌های دوره‌گرد؛ به نقاط تعیین‌شده منتقل خواهند شد. از آنجا که فروش میوه از سوی وانت‌داران قانونی نیست این طرح به صورت موقت اجرا خواهد شد.

حلاج اظهار داشت: زمین‌های خالی واقع در خیابان کارگر، نبش پردیس، خیابان 22 بهمن، میدان ولایت، خیابان لشگر و مسیر ماهشهر جنب استخر آزادی از این نقاط هستند.

وی بیان کرد: همچنین سازمان خدمات شهری شهرداری اهواز درصدد اخذ حکمی از دادگستری به منظور برخورد قانونی با افرادی است که نسبت به دیوارنویسی و نصب برگه‌های تبلیغاتی در اماکنی عمومی اقدام می‌کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: در همین راستا، با افرادی که اقدام به تخلیه نخاله در مناطق شهری می‌کنند، با حکم قضایی برخورد خواهد شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.