تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در تورنمنت یونان، ساعت 3 بامداد امروز (چهارشنبه) عازم یونان شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛   ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان-بزرگسالان از روز جمعه (21 خردادماه) به مدت 3 روز در شهر "تسالونیکی" کشور یونان آغاز خواهد شد و تیم‌ ملی کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن 62- کیلوگرم بامداد امروز (چهارشنبه) ایران را به مقصد محل برگزاری رقابت‌ها ترک کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، مبارزات رده‌سنی بزرگسالان در 8 وزن زنان و مردان، روز شنبه (22 خردادماه) انجام می‌شود که تمامی نمایندگان کشورمان در این روز به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

هدایت تیم ملی کشورمان در گروه مردان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است و مهرو کمرانی هدایت کیمیا علیزاده را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

گفتنی است؛ با صلاحدید کادرفنی «مسعود حجی‌زواره» در صورت آمادگی در وزن 80- کیلوگرم مبارزات یونان حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ تورنمنت یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار