واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی خوزستان تا ۱۱ ارديبهشت‌ماه فرصت دارند آثار خود را به بیست و یکمین جشنواره ادبیات و هنر دینی و پژوهشی ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان خوزستان شرکت کننده در بیست و یکمین جشنواره ادبیات و هنر دینی و پژوهشی باید تا ۱۱ اردبهشت‌ماه آثار خود را ارسال کنند.

زینب جاسمی‌زرگانی، افزود: پس از گردآوری این آثار، استان خوزستان تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه فرصت دارد آثار دریافت‌شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال كند؛ پس از بازبینی این آثار توسط دبیرخانه جشنواره برگزیدگان معرفی می‌شوند.

جاسمی‌زرگانی با اشاره به اينكه این جشنواره با هدف استفاده از ظرفیت‌های هنری در عرصه قرآن كریم تدوین شده است، اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های کارکنان، اساتید و دانشجویان برگزار می‎شود.

وی عنوان کرد: آثار بخش پژوهشی شامل پایان‌نامه، مقالات، وبلاگ و نرم افزار قرآنی و همچنین آثار بخش ادبیات دینی شامل شعر، داستان‌نویسی، فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، پوستر، عکس، فیلم کوتاه، پویانمایی و نماهنگ است.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ادامه داد: آثار هنری این جشنواره نیز شامل خط (ثلث، نسخ) و نقاشی خط، خط (نستعلیق، شکسته نستلیق)، طراحی، نقاشی، نگارگری، تذهیب، عکس(پذیرش آثار در رشته های عکاسی و پوستر با بسته بندی مناسب (ورق فوم و یا تخته شاسی)، سیاه قلم، معرق و منبت، مشبک، قالی بافی می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.