نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید کارگروهی مشترکی بین فرمانداری ری با سازمان اوقاف، سازمان میراث فرهنگی، شورا و شهرداری تهران در خصوص حل مشکلات منطقه 20 تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با بیان این‌که مردم شهرستان ری علی رغم بی میلی مسئولان در راستای خدمات رسانی به این منطقه  کوتاهی نمی‌کنند، اظهار داشت: مردمان این منطقه همچنان به آرمان‌های انقلابی خود پایبند هستند.

وی با اشاره به یک پیشنهاد در خصوص تشکیل کارگروهی مشترک در فرمانداری ری، سازمان اوقاف، سازمان میراث فرهنگی، شورا و شهرداری تهران  برای برطرف کردن  مسائل این منطقه  افزود: هر چه سریع‌تر باید مشکلات برج طغرل و امامزاده بابویه را ساماندهی کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که در خصوص بافت فرسوده این منطقه  اقدامات خوبی در سال‌های گذشته صورت گرفته است، تصریح کرد: همچنان در این منطقه با مشکلات بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم حسنی(ع) روبرو هستیم که باید آن را برطرف کنیم.

طلایی با تاکید بر این‌که در سالیان گذشته اقدامات خوبی در بخش کهریزک و باقرشهر صورت گرفته است، گفت: باید به بخش‌های کهریزک و باقرشهر خدمات بهتری ارائه شود.

وی با بیان این‌که پیشنهاد می‌کنم شهرداری ری را به عنوان یک منطقه ویژه معرفی کنیم، تصریح کرد:  با تشکیل یک کارگروه مشترک برای بافت‌های فرسوده می‌توانیم  مشکلات موجود این منطقه را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار