عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مبلغ 500 میلیون تومان بین اعضای سمن‌ها توزیع شده در حالی که سمن‌ها مشکلات جدی‌تری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به ستاد توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌های تهران اظهار داشت: بنده از آنچه در سمن‌های شهرداری تهران می‌گذرد گلایه دارم.

وی اضافه کرد: در ستاد توانمند سازی مردم نهاد عدالت و آئین نامه‌ها و همچنین اهداف این سمن‌ها در این ستاد رعایت نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بنده نامه‌ای محرمانه را به ریاست شورای اسلامی شهر تهران نوشته‌ام که اگر به این موضوع رسیدگی نشود در جلسات آتی متن نامه را در شورا مطرح خواهم کرد.

شاکری با بیان این‌که ستاد توانمند سازی سمن‌ها باید دسترسی به تصویب طرح‌ها و لایحه‌ها را باز کرده و صورت جلسه در این خصوص ارائه دهد، یادآورشد: در این ستاد به بنده که نایب رئیس این ستاد هستم اجازه داده نمی‌شود که به موضوعات طرح‌ها رسیدگی کنم.

وی با بیان این‌که مبلغ 500 میلیون تومانی بن بین اعضای ستاد توانمندسازی سمن‌ها توزیع شده است، تاکید کرد:  از سوی سمن‌ها به یک بیمار مبلغ 100 میلیون تومان داده شده و این در حالی که سمن‌ها مشکلات جدی‌تری دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به اقدام پلیس در رابطه با گشت 7 هزار نفری نیروهای نامحسوس که قابل تقدیر است اشاره کرد و افزود: این اقدام مشابه کاری است که شهرداری تهران برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرچم آن را بلند کرده به همین منظور دیگران نیز باید در این زمینه شهرداری و پلیس را همراهی کنند تا وضعیت فرهنگ  و تغییر رفتار در اجتماع بهتر شود.

شاکری به صحبت‌های تشکری هاشمی در خصوص عدد در نامگذاری‌ها اشاره کرد و گفت: تقاضا دارم قبل از هر مصاحبه‌ای در خصوص نامگذاری‌ها با کمیسیون نامگذاری که حق شورای اسلامی شهر تهران است هماهنگی‌هایی انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار