تا رییس فدراسیون جودو مشخص نشود نمی توان برای آینده جودو برنامه ریزی کرد و چندین سال است که دلمان را به این تک مدال های نقره و برنز در آسیا خوش کردیم.

سعید قمی سرمربی تیم ملی جودو کارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تا رییس فدراسیون جودو مشخص نشود نمی توان برای آینده ی ورزش المپیکی برنامه ریزی کرد. چندین سال است که این تک مدال های نقره و برنز را در آسیا می گیریم و دلمان را به این تک مدال ها خوش کردیم، باید برای جودو و پیشرفت آن فکری اساسی کرد.

فدراسیون جودو باید سکاندار خود را بشناسد تا با برنامه ریزی دقیق تر بتوان جودو را از این وضعیت نجات داد. 

کارشناس جودو کشورمان در خصوص تغییر و تحولات اخیر در فدراسیون جودو عنوان کرد: این حق طبیعی رییس یا سرپرست فدراسیون است که با کادر مدیریتی خودش کار کند و نمیتوان به خاطر عزل و نصب های اخیر به خدابخش خرده گرفت. 

قمی در ادامه اذعان داشت: جودو یک ورزش انفرادی است و معمولا ورزش های انفرادی در ایران نتایج خوبی می گیرند ولی چند سالی است که جودو نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده که این نشان از آن دارد که روی پایه کار نکردیم و هیچ وقت به فکر آینده نبودیم.

امیدوارم بعد از المپیک ریو نگوییم المپیک بعدی جبران می کنیم و اگر می خواهیم در المپیک های آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم از الان باید شروع کنیم.
 
رییس انجمن جودو کارگران کشور تصریح کرد: تیم ملی جودو کارگران را سال 2015 در ایتالیا به لطف خدا و همت بچه ها قهرمان جهان کردیم که امسال هم قصد داریم از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم.

امسال مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی تهران برگزار می کنیم و یک المپیاد هم در پیش داریم که بهمن ماه به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار می شود و نفرات برتر المپیاد به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و نفرات انتخاب شده به مسابقات جهانی کارگران که در خرداد ماه سال آینده در کشور لیتوانی برگزار می شود اعزام خواهند شد. ما قصد داریم مثل سال قبل تیمی کاملا کارگری را به مسابقات ببریم تا حق جامعه بزرگ کارگران ضایع نشود. 

قمی در پایان خاطر نشان کرد: از وزیر محترم  کار و معاونان ایشان و همچنین اقای امیرحسینی رییس فدراسیون کارگری تشکر می کنم که کمال همکاری را با ما داشتند و از تیم جودو حمایت های لازم را انجام دادند و از جودوکارانی که در مسابقات جهانی ایتالیا افتخار آفریدند تقدیر کردند که این می تواند باعث افزایش روحیه ملی پوشان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار