مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری وپژه برنامه هایی در سطح استان وشهرستانها با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،رشید قربانی گفت: مراسم نمادین هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرستان‌ها و مناطق اجرای ویژه برنامه‌هایی در سطح واحدهای آموزشی از جمله برنامه‌های این هفته خواهدبود.

وی دیدار جمعی از فرهنگیان استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی، حضور مسئولان استان و شهرستان همزمان با 12 اردیبهشت در مدارس برای عرض تبریک به معلمان، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با حضور فرهنگیان و معلمان به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری و دیدار و سرکشی به خانواده معظم شهدای فرهنگی را از جمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری یازدهمین یادواره شهدای فرهنگی استان همزمان با مراسم استانی تجلیل از معلمان برتر خبر داد و افزود: در این همایش از 57 خانواده شهدای فرهنگی، 5 نفر معلم بسیجی برتر و تنی چند از پیشکسوتان فرهنگی استان نیز تجلیل خواهد شد.

قربانی درپایان گفت: عیادت از بیماران فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت هفته معلمو تقدیر کتبی از کلیه معلمان و فرهنگیان استان از دیگر برنامه‌های هفته معلم در سال 95 خواهدبود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.