نمایشگاه آثاری از علی ناجیان و رامیار منوچهرزاده در قالب عکس با عنوان «کاتماندو» به نمایش گذاشته شده است.

آناهیتا قبائیان مدیر گالری «راه ابریشم» در گفتکو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه اخیر این مجموعه عنوان کرد: در این نمایشگاه آثاری از علی ناجیان و رامیار منوچهرزاده در قالب عکس با عنوان «کاتماندو» به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این دو هنرمند مدت‌هاست که با یکدیگر نمایشگاه‌های جالب و قابل توجهی را برگزار می‌کنند و این نمایشگاه نیز کاری مشترک از آن دو است. همچنین در غالب این آثار به موضوعات اجتماعی پرداخته شده است.

وی تصریح کرد: زاویه نگاه این مجموعه به نوعی از دریچه کنجکاوی است که در آدم‌ها وجود دارد و تصاویر به گونه‌ای گرفته شده‌اند که انگار از بیرون در حال نگاه کردن به درون اتفاقی هستیم.

مدیر گالری راه ابریشم درباره نحوه انتخاب آثاری که در این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: چیزی که برای من همیشه اهمیت دارد، کیفیت و محتوای آثار است. این به این معناست که کار باید واقعا موضوعی داشته باشد و ما اینجا هیچگاه 10 اثر را تنها صرف داشتن ساختار زیبایی‌شناختی روی دیوار نمی‌زنیم بلکه محتوی، موضوع و کیفیت نیز اهمیت دارد.

در متن معرفی این نمایشگاه که تا 27 اردیبهشت برقرار است، این طور آمده: نگاه كردن به روزمرگى‌هاى ديگران، سرک كشيدن و دزدكى ديدن به نوعى نگاه كردن به زندگى خود ما بود.

واكاوى زندگى ديگران و هراس از ديده نشدن شايد سرانجامى جز به هم رسيدن نداشته باشد؛ در نقطه‌اى پايانى ...

   
انتهای پیام/

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار