مقادیری فرآورده فاسد و تقلبی که در یک منزل مسکونی در اسفراین بسته بندی شده بود، کشف و با حکم دادستان معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس شبکه دامپزشکی اسفراین با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه در یک منزل مسکونی اقدام به بسته بندی غیرمجاز مرغ و آلایش آن می شود، واحد نظارت شبکه دامپزشکی اسفراین ضمن بررسی موضوع و هماهنگی با دادستان و قاضی کشیک و نمایندگان پلیس امنیت و اطلاعات اماکن شهرستان، به محل مورد نظر مراجعه و با حکم دادستان و ورود به منزل نیمه مسکونی شاهد بروز تخلفات بهداشتی دامپزشکی شدند.

حسن صفایی افزود:فرد مورد نظر در این مکان اقدام به فریز کردن مرغ و آلایش های تاریخ مصرف گذشته و فاسد می نمود و با استفاده از لیبل های یکی از کشتارگاهای طیور،اقدام به برچسب گذاری و قطعه بندی و بسته بندی جدید می نمود.

وی گفت: با دستور دادستان شهرستان، محموله های کشف شده، توقیف و بعد از انجام آزمایش های لازم دستور معدوم نمودن آن ها از سوی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی و دادستانی اسفراین صادر شد.

وی کل محموله به وزن 660 کیلوگرم در لاشه سوز کشتارگاه دام شهرداری اسفراین در حضور نمایندگان دامپزشکی معدوم و پرونده فرد متخلف نیز برای پیگیری و صدور حکم به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد.

صفایی ضمن اظهار تشکر و قدردانی از دادستان، قاضی کشیک و نمایندگان پلیس امنیت و اطلاعات اماکن اسفراین، از کلیه همشهریان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در واحدهای عرضه مرغ و سایر فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1512 با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.