هم اكنون تمامی محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری و در ارتفاعات مه غلیظ حاكم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تمامی محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری و محور بجنورد به جنگل گلستان نیز مه رقیق است.

مشتری افزود:هم‌اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تأکید کرد.

تمامی رانندگانی كه از محورهای این استان تردد می كنند، می توانند در صورت بروز هر گونه مشكل با شماره های 05832261000 و 141مركز مدیریت راه های استان تماس بگیرند.

اداره كل هواشناسی خراسان شمالی روز جمعه نیز با صدور اطلاعیه ای نسبت به بارش تگرگ و وقوع رواناب در برخی مناطق استان هشدار داده است.

اطلاعیه این اداره كل حاكی است، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و همچنین تصاویردریافتی از ماهواره بیانگر گذر جریانات ناپایدار تا روز سه شنبه هفته جاری در منطقه بوده كه سبب وزش باد، افزایش ابر و رگبار پراكنده باران همراه با رعد و برق خواهد شد.

همچنین براساس پیش بینی این اداره كل، از امروز شنبه تا روز سه شنبه دمای هوا نیز بین 10 تا 14 درجه سانتیگراد كاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.