مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جوامعی که به معلمان خود بها می‌دهند، در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی در آیین زنگ سپاس از معلم که امروز (12 اردیبهشت) با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در هنرستان صنایع شیمیایی شهر کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه جامعه باید مقام و جایگاه معلم را ارج بگذارد، گفت: در تمامی جوامع دنیا علم و علم‌آموزی ارزشمند است و هیچ جایی نمی‌توان یافت که علم در آنجا ارزش مطلق نباشد.

محبی با بیان اینکه گرامی داشتن مقام علم جامعه را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد، گفت: هر جامعه‌ای که ازعلم بهره بگیرد، راه سعادت و خوشبختی را در پیش خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس از معلمی به عنوان کاری سخت و طاقت فرسا یاد کرد و کار معلم را انسان سازی دانست و افزود: تا کسی کار معلمی نکرده باشد، دشواری‌های آن را درک نخواهد کرد.

محبی با بیان اینکه جوامعی که به معلمین خود بها می‌دهند در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرند، گفت: در کشورهای توسعه یافته جایگاه معلم در مقایسه با بسیار از مشاغل بالاتر است.

وی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به آموزش و پرورش و معلمان برای داشتن آینده‌ای موفق، بها دادن به آموزش و پرورش و مقام معلم را لازمه توسعه و پیشرفت در جوامع دانست و گفت: زیربنای توسعه هر جامعه‌ای را آموزش و پرورش آن جامعه تشکیل می‌دهد.

محبی در ادامه اشاره‌ای هم به اقدامات انجام شده در مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در یکی دو سال اخیر داشت واز ساخت 18 سالن ورزشی در مدارس استان، تجهیز تعدادی از مدارس استان حتی در نقاط دورافتاده به سیستم‌های گرمایشی استاندارد با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان، رشد درصد قبولی‌های کنکور سراسری، اخذ مشارکت‌های مردمی به میزان بالغ بر 10 میلیارد تومان و... به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده یاد کرد.



انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، زنگ ، سپاس ، نواخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.