ربیعی در مراسم تقدیر از کارگران نمونه مطرح کرد:

کنار هم بودن کارگر و کارآفرین را در کمتر دولتی شاهد بوده ایم/تامین اجتماعی توسعه بیشتری پیدا کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به این‌که کنار هم بودن کارگر و کارآفرین را در کمتر دولتی شاهد بوده‌ایم ،در همین راستا کارگران تا زمان حصول دستاوردهای مهم پی‌ریزی شده در کنار دولت حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تقدیر از کارگران و واحد های نمونه  کارگری که امروز (یکشنبه) در کارخانجات گروه مپنا با حضور رئیس جمهور برگزار شد با ابراز قدردانی از حضور رئیس جمهور در جمع جامعه کارگری اظهار داشت: حضور شما در میان نمایندگان کارگری نشان از همدلی دولت با معیشت و خواست کارگری و تلاش دولت برای رفع وضعیت ناگوار تحمیل شده بر زندگی کارگری دارد.

وی گفت: به عنوان عضو جامعه کارگری اعلام می‌کنم امروز در دولت شما سه‌جانبه‌گرایی (اجماع، گفت‌وگو و مشارکت) مشهود است.

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود :اجازه دو سال راهپیمایی پیاپی در دولت شما و همچنین اجازه تشکیل نهادهای صنفی از نکات بارز توجه دولت تدبیر و امید به جامعه کارگری است.

ربیعی  با اشاره به این‌که قرار گیری کارگر و کارآفرین را در کمتر دولتی شاهد بوده‌ایم، بیان کرد : کارگران وفادار به انقلاب، امام، رهبری و دولت شما هستند و تا زمان حصول دستاوردهای مهم پی‌ریزی شده در کنار دولت شما حضور خواهند داشت.

وی به امیدواری همه کارگران به عقلانیت دولت اشاره و اضافه کرد: ما در تلاشیم سهم نیروی کار در قیمت تمام شده افزایش یابد وعلاوه بر این قیمت تمام شده برای کارآفرینان نیز کاهش یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این‌که اشتغال، معیشت و وضعیت تولید باید بهتر شود، گفت: در همین راستا علاوه بر حمایت از نیروی کار و کارگر ازکارآفرینانی که از راه تلاش،  ونه از راه پول موقعیت کسب کرده‌اند، حمایت می‌کنیم.

ربیعی به طرح تحول سلامت اشاره و اظهار داشت: مبارزه با فقر و بهبود ساماندهی اشتغال، سلامت کارگران و... از جمله‌ برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی بیان کرد: صندوق تامین اجتماعی اکنون در خدمت بازنشستگان و کارگران است که  امیدواریم توسعه بیشتری یابد.

*10 کارگر حاشیه ای بیمه شدند 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: :با طرح سلامت فراگیر 10 میلیون کارگر حاشیه‌ای بیمه شدند ، ضمن این‌که ما به دستور شما (رئیس جمهور) سال به سال فاصله معیشت کارگران را کم خواهیم کرد.
‌ 
ربیعی کار شایسته را شعار اصلی این وزارتخانه بیان کرد و گفت: ما تصمیمات بزرگ و سخت‌کوشی شما (رئیس جمهور ) را ارج می‌نهیم و اعلام می‌کنیم که کارگران بنا دارند از هیچ‌ها همه چیز بسازند.

گفتنی است؛در پایان  این مراسم از 14 کارگر نمونه با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار