رییس سابق کمیته بین الملل فدراسیون جودو گفت: آقایان از عنوان کسب سهمیه برای دست یافتن به اهداف شخصی استفاده می کنند.


حسن روشنایی رییس سابق کمیته بین الملل فدراسیون جودو درباره سهمیه المپیک جودو  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: متاسفانه امروز بحث کسب سهمیه المپیک  به شعاری تبدیل شده است که همه برای رسیدن به اهداف شخصی خود از آن استفاده می برند.  بعنوان فردی که به مسائل مربوط به مجامع بین المللی آشنا و واقف بوده اعلام میکنم که جودو موفق به کسب هیچ سهمیه ای نشده است.

وی در ادامه افزود: باید عنوان کنم نتیجه کسب سهمیه ها در جودو در ماه می 2016 از طریق وب سایت رسمی فدراسیون جهانی جودو صورت می گیرد و هر گونه اظهار نظر پیشاپیشی فاقد وجاهت رسمی است.

روشنایی ادامه داد:  البته امیدوارم سهمیه بیشتری کسب کنیم، اما باید واقع بین باشیم که دو نفری که موفق به کسب سهمیه شده اند اکنون در جایگاه بیستم رنکینگ قرار گرفته اندو نفر سوم ما هم در صورت کسب نتیجه خوب در دو رویداد باقیمانده باکو و آلماتی می تواند سهمیه بگیرد و کار او بسیار دشوار است.

ریئس سابق کمیته بین الملل فدراسیون جودو گفت:متاسفانه زمان برای من دوباره تکرار شد . به بخاطر ارتباطم با درخشان در زمان تصدی گری ریاست  رستگار هم موقع انتخابات برکنار شدم و امروز هم درست در همان زمان و در حالی که شایعه ثبت نام درخشان برای ریاست فدراسیون اعلام شده این اتفاق برای من تکرار شد. امروز ساعت 9 صبح به فدراسیون فراخوانده شدم و خدابخش بدون مقدمه اعلام کردند که تصمیم به ادامه همکاری با من ندارند.

وی تصریح کرد:دلایل شخص درخشان  برای گرفتن این تصمیم برایم نامعلوم بود و اگر وی در جایی رسما به موضوع برکناریم به صورت شفاف اشاره کنند به طور حتم پاسخگو خواهم بود

روشنایی افزود:من امروز تمام مدارکی را که مربوط به اعزام تیم به دو رویداد اذربایجان و قزاقستان بود را بطور کامل به درخشان تحویل دادم و همچنین متذکر شدم که رمز ایمیل رسمی فدراسیون را تغییر دهند.  هرچند از بدو ورودم به فدراسیون سیستم، میزو جایگاهی به روابط بین الملل اختصاص داده نشده  و من تمامی کارها را در دفتر شخصی و با هزینه های شخصی انجام دادم اما هیچگونه ادعایی ندارم و مدرکی برای تحویل دادن به وی نداشتم.

رییس سابق کمیته بین المللی فدراسیون جودو عنوان کرد: من کنون انسان آزادی هستم که می توانم به راحتی در مورد اتفاقات جودو اظهار نظر کنم . فقط از این ناراحتم که با افراد مانند دستمال یکبار مصرف برخورد می شود. اینکه رییسی کسی را نخواهد مهم نیست چون حق قانونی و اداری اوست ولی اینکه وی بخواهد روزی بدون شناخت ادمی را بیاورد و دو روز بعد برکنار کند فقط نشانگر آن است که آقای خدابخش جامعه ما را نمیشناسد و به آن اشراف ندارد. و این معضلی برای اداره فدراسیون جودو است. آخدابخش انسان خوش مشرب و نازنینی است اما برای ریاست بر صندلی جودو تنهااین موضوع کافی نیست. باید عنوان کنم خدابخش سالها مدیر ورزشی بوده ولی بر افرادی ریاست کرده که کارمند و حقوق بگیر بوده اند اما در فدراسیون جودو این موضوع مطرح نیست و افراد دارای جایگاههای اجتماعی هستند و بازی با نام و آبروی افراد جایز نیست. وی بیان کرد: اینکه اسم افراد را بخاطر تجربه و جایگاهشان بیاوریم و بعد نام فرد مذکور را باطل کنیم رسم جوانمردی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
معلوم نیست خدابخش چیکار داره میکنه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقای روشنایی به شما گفتیم ، به آقای خدابخش اعتماد نکن . گوش نکردی.
آخرین اخبار