صبح امروز رشید خدابخش اولین نفری بود که برای ریاست فدراسیون جودو و کوراش ثبت نام کرد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  رشید خدابخش که در حال حاضر سرپرست فدراسیون جودو کوراش می باشد امروز صبح بلافاصله پس از حضور در فدراسیون به دبیرخانه مجمع فدراسیون رفت و برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرد.

وی  گفت: اصلا تصمیمی برای ثبت نام نداشتم چون می خواستم جودو در آرامش باشد و به رغم اینکه طی دوسه هفته اخیر برخی ها خواستند آرامش جودو را بر هم بزنند بنده و همکارانم تلاش وافری کردیم تا چنین اتفاقی بیافتد.

وی گفت: خود من هم شخصا براین باور بودم که اگر ثبت نام نکنم فدراسیون کمتر مورد هجمه قرار می گیرد اما امروز اتفاقاتی را شاهد بودم که ناچار به ثبت نام شدم و یقینا تا آخر کار هم پای این ثبت نام خواهم ایستاد.

خدابخش افزود: من متاسفم برای سیستمی که آرامش و موفقیت جودو را عده ایی به اسم دلسوز و کارشناس و منتقد بر هم می زنند. این تفکر فقط زمانی دست از تخریب بر می دارد که خودش بر مسند قدرت باشد و تا کنون هم ثابت شده که با همه فدراسیونها ساز مخالف زده است. یعنی یک شخص نیست بلکه یک تفکر بیمارگونه است که بدنبال منافع خویش است و تا زمانی تشکیلات وزارت ورزش و فدراسیون را می پذیرد که این افراد در فدراسیون و پست هایی که می خواهند باشند و اگر نباشند از هر راهی برای تخریب استفاده می کنند.

خدابخش افزود: من منتی بر سر فدراسیون یا ورزش ندارم و خودم را یک عضوی از بدنه بزرگ ورزش می دانم که برایش زحمت کشیده ام. مدیریت کرده ام و هر جا بوده ام اول خودم را یک سرباز و یک کارشناس ورزش می دانستم و می دانم و بعد اگر مدیریتی بوده انجام داده ام. اکنون نیز به بنده ماموریت داده شده که به جودو بیایم و به اعتقاد خودم طی یک پروسه زمانی کوتاه مدت 5 ماهه دستاورد نستبا خوبی بوده و اگر برخی موانع نبود بهتر از این هم می شد. با این وجود اعتقاد دارم جودو هنوزهم پتانسیل مدال المپیک را دارد و تا لحظه ایی که باشم تلاشم را برای نیل به این مهم انجام خواهم داد.

شایان ذکر است که تاکنون محمد درخشان و علیرضا امینی روسای اسبق فدراسیون جودو، روشنک دولتشاهی از داوران جودو، ایرج اکبرلو مسئول کمیته انضباطی فدراسیون و میرفلاح نصیری از پیشکسوتان جودو در این انتخابات نام نویسی کرده اند، ضمن آنکه آرش میراسماعیلی هم فرم نام نویسی در انتخابات را دریافت کرده است اما هنوز ثبت نام نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار