دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت:تیم ملی وزنه برداری کشورمان در تاشکند با قدرت ظاهر شد وعملکرد انوشیروانی قابل قبول بود.

مقامی: عملکرد انوشیروانی در ازبکستان قابل قبول بودحسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا خوب ظاهر شدندوسجاد انوشیروانی عملکرد قابل قبولی از خود در ازبکستان ارائه کرد.
 
وی تصریح کرد:وزنه برداران ایرانی در این رقابتها با روحیه جنگندگی به روی تخته رفتند،با توجه به اینکه این رقابتها گزینشی المپیک برزیل هم بود سطح کیفی آن خیلی بالا وسنگین بودوتوانتستیم با 6 اختلاف بعد از چین یکی از ابرقدرتهای وزنه برداری دنیا نائب قهرمان آسیا شویم .
 
مقامی درادامه گفت:ملی پوشان کشورمان  با ترکیبی از جوانان وبزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیائی رفتندومیانگین سنی آنها زیر 20 سال بودو60 در صد را تشکیل می داند.
 
وی تاکید کرد:هدف فدراسیون این است با فراخور هر مسابقه تیم مناسبی  را به رقابتهای بین المللی اعزام کندواز جوانانی بیشتری در کنار بزرگان وزنه برداری ایران استفاده کند اگر در گذشته یک تیم را مسابقات  برون مرزی رهسپار می کردند هم اکنون این گونه نیست وبرنامه ما این است که جوانان زیادی  محک بخورند آنها سرمایه های وزنه برداری کشورمان هستند وآینده درخشانی دارند.
 
ملی پوشان بدون مرخصی به اردو بازگشتند
 
وی درا ین باره گفت :تیم ملی وزنه برداری کشورمان روز یکشنبه ساعت 14.30 به میهن مان بازگشت وبا توجه به درپیش بودن رقابتهای بین المللی جام فجر وفرصت کمی که تا المپیک برزیل مانده است ملی پوشان بدون مرخصی از امروز اردوها را پیگیری می شود.
 
برگزاری مسابقات بین المللی  وزنه برداری جام فجر در تهران
 
مقامی  در این خصوص اشاره کرد:  رقابتهابی بین المللی وزنه برداری  جام فجر که گزینشی المپیک ریودو ژانیرو هم می باشد در تاریخ 14-10 خرداد 95 در پایتخت انجام خواهد شد با توجه به اینکه تیم های خارجی نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت برای میزبانی مناسب ،جلسات وهماهنگی های لازم صورت می گیرد.
 
وی اضافه کرد:برای شرکت دراین رقابتها تاکنون 20 تیم از 5 قاره دنیا اعلام آمادگی کردندفرصتی که برای حضوروزنه برداران  خارجی داده شده است دو روزی است تمام شده است اما با توجه به درخواست برخی تیم های حاضر از مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان  در مسابقات قهرمانی آسیائی ازبکستان مبنی بر حضور در این رقابتها این مهلت تا امروز تمدید شده است.
 
مقامی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی  وزنه برداری جام فجر در ایران افتخاری بزرگی برای کشورمان است واز اهمیت ویژه ای بر خوردار است .
 
انتهای خبر /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار