یک عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: به نظر می رسد که تلاش اصلاح طلبان در القای این پیروزی، نمادسازی اصلاح طلبی از مجلس آینده در افکار عمومی داخلی و خارجی باشد.

اصلاح طلبان با القای پیروزی در پی عبور از روحانی هستند"حمیدرضا ترقی" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسیباشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت رسانه ای اصلاح طلبان در القای پیروزی این جریان در انتخابات مجلس اظهار داشت: برای نخستین بار است که یک دولت در انتخابات مجلس متحمل شکست می شود. دولت یازدهم تنها توانسته 10نفر از لیست اعتدالگرایان به طور مستقل و بدون اشتراک با لیست اصلاح طلبان را وارد مجلس دهم کند.

وی در همین باره اضافه کرد: اصلاح طلبان و حامیان دولت برای جبران این شکست در افکار عمومی و برای آنکه آرای تهران را به کل کشور تعمیم دهند، در پی ایجاد فضاسازی به نفع خود هستند.

ترقی ادامه داد: اگر لیست دولت همان لیست اصلاح طلبان باشد، نشان می دهد که دولت، مشی اعتدال خود را کنار گذاشته و به جریان اصلاحات پیوسته است و اگر همان 10نفر لیست اعتدالگرایان ملاک باشد، معنای خاصی در جامعه خواهد داشت.

وی افزود: به نظر می رسد که تلاش اصلاح طلبان در القای این پیروزی، نمادسازی اصلاح طلبی از مجلس آینده در افکار عمومی داخلی و خارجی باشد تا زمینه برای عبور از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار