کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: اتفاقات پیش آمده در هندبال به دلیل دیدعرفان بود.

عرفان شناختی به روحیات تیم نداشتمحسن بابا صفری کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص خداحافظی عرفان  اظهار کرد: عرفان اسماعیلاگیچ  سرمربی تیم ملی هندبال ایران شناختی از روحیه بازیکنان ایران نداشت.وی با ورود به تیم ملی شاید بادیدی از بالا به پایین به بازیکنان نگاه می کرد.به عقیده من اتفاقات پیش آمده در هندبال به دلیل دید عرفان بود. 

وی افزود: با برخورد سرد عرفان  کم کم محیط با انگیزه، یکدل و شاد تیم ملی از دست رفت و فضای سردی به  تیم ملی هندبال ایران حاکم شد.این اواخر شاید به دلیل اینکه می دانست با غیبت بازیکنان اصلی روبروست وبا بازیکنان جوانی باید به مصاف تیم های قدرتمند و صاحب  سبک هندبال در مرحله دوم انتخابی المپیک به سوئد  سفر کند، کمی تغییر رویه داد.

شاید  تصور می کرد اگر روش قبل را ادامه دهد ،تیم ملی هندبال  بیش ازپیش از دست خواهد رفت.

عرفان اعتقاد داشت بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نیستند.اما با گذشت زمان تغییر رویه داد و کمی متفاوت تر عمل کرد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد:منبا  مربیان و بازیکنان کروات در ارتباط هستم، باخلق و خوو روحیات آنها آشنایی کامل دارم.هرچند به لحاظ عاطفی خشک و  رسمی هستند اما از دیسیپلین خاصی برخوردارند. ارتباطات آنها در تمرین و خارج از آن فضا کاملا متفاوت است. 

به عقیده من اگر قرار است سرمربی خارجی به تیم ملی دعوت شود باید از ابتدا این اتفاق صورت گیرد واز تیم های پایه این مربی با بازیکنان همراه شود. هرچند در ایران نیز مربیان داخلی شایسته ای داریم. مربیان خارجی دارای نظم و کلاس کاری خاصی هستند و اعتقاد دارند بازیکن  حرفه ای باید تمام کمال و در هر شرایطی حرفه ای عمل کند چه در اردو چه خارج از اردو!!!!

کاپیتان تیم ملی هندبال در پایان تصریح کرد: شاید عرفان به لحاظ حرفه ای مربی با تجربه ای بود و به صورت انفرادی عملکرد قابل قبولی داشت، اما به لحاظ اخلاقی مشکلات زیادی در تیم به وجود آمد که باعث از دست دادن بسیاری از مسائل حیاتی در تیم شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار